fredag 13 februari 2015

Fredagen den 13









God morgon
Hoppas att ni har det bra.
Fredagen den 13, det låter som vi ska vara lite försiktiga idag, eller?
Det har faktiskt hänt lite saker just den här dagen, fredagen den 13...
Men, inte idag för idag ska vi ha roligt.
Vi ska ut på festligheter, mat och show med Jill Johnsson, mysigt.

Idag visar jag några bilder på det jag bytte till mig på Trendrummet i Gällstad, krukan är från House Doctor, vasen/krukan finns i två olika höjder, jag gillar den handgjorda stilen.
Jag är ute efter  nya kaffemuggar, just med den där rustika keramikkänlan, muggen ska ha ett knubbigt handtag och vara vitaliserad.
Jag tror att jag såg precis sådana när Bygglov plockade upp nya fina saker i köket hos var familjen Karlsson Mönhage i Ulricehamn.
Är det någon som vet vart jag kan hitta sådana muggar?

Lycka är att kunna 
styra över sitt liv.
Lycka är att kunna
sätta upp mål och lyckas.
Lycka är att kunna
ha ett meningsfullt jobb.
Lycka är att kunna
se grönt gräs och glada barn.
Lycka är att ha tid
och tiden har vi här och nu.

Kram
Camilla




Inga kommentarer: