lördag 21 februari 2015

Göteborg














God morgon
Hoppas att ni har det bra.
Här är det en trött bloggerska som givetvis vaknat tidigt fast det blev sent igår.
Igår hade jag en så trevlig samvaro med mina fina kollegor, det var god mat, härlig underhållning och glada skratt.
Idag väntar en tur till Götegorg, det ska bli så roligt.
Vi ska som sagt gå på både husvisningar och på Avenyn, jag älskar att luncha på stan.
Men, det främsta är ju givetvis att få träffa underverket som nu också börjat ta sig fram på egen hand, längtar.
Nu längtar jag också efter en god frukost, jag ska avnjuta mina surdegsbullar som jag bakade igår.
Surdegen har ju puttrat här hemma hela veckan, så igår var det dags.
Givetvis använde jag mig av Leilas recept och det blev gott, smakade faktiskt lite inatt när jag kom hem, mums.

Mina största upplevelser
finns i mina  mest 
rofyllda ögonblick.

Kram
Camilla

Inga kommentarer: