torsdag 19 februari 2015

Leila Lindholms surdegsgrund



Min senaste konstverk står i "biblioteket"


Vet inte när jag ska hinna att läsa denna efterlängtade bok


Sååååå mycket inspiration


Det bubblar i min surdegsgrund.

God kväll 
Hoppas att ni har det bra.
Idag visar jag några bilder på det som upptar min tid just nu.
Igår läste jag Femina och jag fick verkligen vårkänslor, sedan var jag på biblioteket och lånade Keplers senaste bok, dock vet jag inte riktigt när jag ska hinna läsa den.
Jag har nämligen såååå mycket med min kurs på Göteborgs Universitet, i den här modulen har vi tre inlämningar på mindre än sex veckor och så jobbar jag heltid på det, puh.
Men, den som väntar på något gott...
Just nu hinner jag inte måla så mycket, men jag analyserar andra konstnärers verk istället, intressant.
Och, jag bakar surdeg, imorgon blir det en sats bullar, recept Leila Lindholm, med hennes recept kan man inte misslyckas.
Längtar efter bokrean, då ska köpa böcker av Leila Lindholm.

Baka, baka liten kaka.
Rulla, rulla liten bulla.
Hysch in i ugnen.
Gott det lilla smaka,
det är roligt att baka.

Kram
Camilla


Inga kommentarer: