lördag 14 februari 2015

Skövde arena



Till min fina make...



Jag påväg..
 Primeboots, ullkappa Lager 157, väska Michael Kors.


Igår Var vi på Jills show Skövde Arena


Bra platser


God morgon
Hoppas att ni har det bra.
Här njuter jag av den sköna morgonstunden.
Idag visar jag några blandade bilder från gårdagen.
Jag hade en riktigt mysig fredag, där jag fick allt gjort som stod på min att-göra-listan.
Joggingrundan var skön och städningen gick som en dans.
Inhandlandet av Alla Hjärtans Dag paket till maken gick också bra, det blev lite smått och gott från Päraxel i Ulricehamn.
Sedan blev det lite fix inför kvällens evenemang, i Skövde åt vi världens godaste trerätters och sedan väntade Jills show, trevligt.

Alla hjärtans dag,
mys, god mat,
trevligt sällskap.
Njut av det lilla,
njut av alla fina,
njut av det goda
livet har att ge.

Kram
Camilla

Inga kommentarer: