tisdag 10 februari 2015

Rea på Format









God morgon.
Hoppas att ni har det bra.
Oh, vad jag älskar att ha lov, att få äran att bara vara, att få ta dagen som den kommer, så härligt.

Idag visar jag bilder på ett av helgens fantastiska fynd, i lördags var vi nämligen på favvostället Format och fikade och lunchade och då fick jag se att de reade ut hela sortimentet.
Synd bara att jag inte visste det tidigare, men det fanns två klockrena Camillasaker som bara stod och väntade, lustigt.
Jag har länge letat efter ett stort salladsfat och där stod det, precis rätt framför mig i tänkt format och färg, ibland blir det bra..
Jag hittade också en underbar bricka, den får ni se imorgon.

Nu tillbaka till mitt lov.
Maken frågade mig vad jag hade för planer för veckan, jag berättade att nu skulle jag göra det jag längtat efter så, att komma igång och få in rutiner för det jag gillar mest.
Jag behövde en kickstart, så det blev en nyttig frukost, en löparrunda i solskenet, sms till vännerna, en nedskriven vill göra lista:
Yoga
Måla
Träna

Men, först av allt skulle jag gå in på Göteborgs Universitet hemsida, Gul, för i fredags var det deadline för min rapport och i nu väntade en ny kurs.
Oj, en inlämningsuppgift som ska vara inne om två och en halv vecka, struktur, struktur och omfördelning.
Så istället för att måla blir det att välja ut ett konstverk ur vår samtid, läsa om olika analysmetoder, analysera det utvalda verket och lämna in en rapport på två sidor, vilken tur att jag har detta som intresse.

Mina största upplevelser
finns i mina 
vardagliga ögonblick.
Kram
Camilla





Inga kommentarer: