söndag 15 februari 2015

Mycket mys





Jag gillar verkligen glas i alla former...



Och korgar...


Här blandas gammalt och nytt..


Nytt salt och pepparkar...


Även här finns lite nytt, doftljus från Swedala, forsythian blommar fantastiskt, men tyvärr är det svårt att ta kort på min nya favvoplats, det blir nästan motljus hur jag än vinklar min kamera.

God morgon.
Hoppas att ni har en mysig liten stund.
Jag bara älskar att ta till vara på morgonstunden,  smyga upp, överraska mannen med att göra en god frukost, färska ciabattabröd, latte, juice och ägg, så mysigt.

Den mysiga dagen fortsätter med en titt hos svägerskan som renoverar ett gammat torp och det är verkligen helrenovering, det ska bli spännande att se hur långt hon har kommit.
Hon är fantastiskt duktig på allt som handlar om  renovering och inredning, roligt.

Dagen kommer att avslutas på biosalongen, ni kan säkert gissa vilken film som jag ska se med väninnan.

Verklig glädje,
delad glädje,

Kram
Camilla

Inga kommentarer: